Leoš Mareš opět ukázal svou štědrost v rámci Dobrodne: Tentokrát poslal rodině, jejíž dům nedávno shořel, přes milion korun
30/01/2024 12:57 Martina Šedá
Společnost Foto: se souhlasem Leoše Mareše Je to borec! Leoš Mareš opět nezapomněl na svou charitativní akci Dobroden, kterou jako vždy zorganizoval úplně sám, a která se také stala tradicí. Každý rok, konkrétně 29. ledna, věnuje moderátor jednu korunu na charitativní účely za každého svého sledujícího na Instagramu. Letos tato iniciativa přinesla úctyhodnou rekordní částku 1 210 839 korun. Klobouk dolů za ten čin!
Princip Dobrodne spočívá v jednoduchosti: „Za každého svého followera jedna koruna na charitu.“ Tuto myšlenku Leoš Mareš původně zahájil na Twitteru, ale později ji přesunul na Instagram, kde má větší sledovanost. Počet jeho sledujících každým rokem roste, což znamená, že i finanční příspěvky na charitu se zvyšují.
Tentokrát se moderátor rozhodl podpořit finančně rodinu z Kamenného Újezdu, jejíž život byl zasažen tragickým požárem, který zničil celý jejich dům. Tato událost se stala letos 13. ledna, a výbuch plynu způsobil škody dosahující zhruba osmi milionů korun.
Leoš Mareš každý rok zdůrazňuje, že Dobroden není výzvou, ale příležitostí k dobrovolnému zapojení. „Já tenhle den miluju. Právě proto, že není o tlaku. Líbí se mi, že dnes je ten den, kdy si opravdu s lehkostí vybírám, komu přispěju,“ uvedla Andrea, jedna ze sledujících, která přispěla téměř 24 tisíci korunami na konto Leoparda v nouzi.
V předešlém roce Leoš Mareš finančně podpořil pětičlennou rodinu antropologa a archeologa Ladislava Šmejdy, který bojoval s těžkou nemocí. Na jejich účet odeslal částku ve výši 1 190 999 korun. Tímto způsobem se každoročně snaží přinášet pomoc a radost do života těm, kteří ji potřebují.
Kolik vydělává Leoš Mareš na Instagramu?
V exkluzivním rozhovoru se Světlanou Witowskou (50) Leoš Mareš (46) odhalil, kolik si účtuje za jednu reklamu na svém Instagramu. Částka, kterou si účtuje na této platformě, kde má přes 1,1 milionu sledujících, rozhodně není zanedbatelná. Skoro se vyrovná ročnímu příjmu průměrného občana České republiky.
Leoš Mareš si na Instagramu získal obrovskou popularitu s více než milionem sledujících. Podle informací z webu Clickbait je třetím nejsledovanějším profilem v Česku, hned po brankáři Petru Čechovi a MMA zápasníkovi Makhmudu Muradovovi. Tato velká sledovanost vede k vysokým cenám za reklamní obsah na jeho profilu.
V rozhovoru s moderátorkou Světlanou Witowskou Leoš Mareš odhalil konkrétní částku, za kterou nabízí reklamní kampaň na Instagramu. Řekl: „Za 400 tisíc korun si u mě můžete objednat kampaň na Instagramu, která zahrnuje dvě stories, dvě sady videí a dva příspěvky na feed. Pokud se dohodneme na prezentaci a shodneme se na způsobu prezentace tak, jak bych si představoval já, a pokud vám bude obsah příjemný a nebudete mít problémy s mou prezentací služby nebo produktu, pak se to může realizovat.“